mandag 20. oktober 2014

Ny stue!

Altså, ikke bokstavelig talt altså… Men…
SOFAEN HAR KOMMET! 

Velkommen til stua vår!

De sa det ville ta 6-8 uker fra bestilling til levering, men jaggu tok det ikke mer enn litt over 4 uker! Jeg er imponert! Ikke bare over leveringstiden, men også over den FLOTTE, nye sofaen vår! 


 Sofaen passet perfekt inn i stuen vår, og den er kjempegod! Den ble bestilt før vi hadde flyttet inn, og vi hadde ingen mål å gå etter, så jeg er så imponert over hvor fint den passet inn. Jeg elsker kosehjørnet, og samboeren er veldig fornøyd med sjeselong. Kjekt med modulsofa når man er to med to forskjellige ønsker.


 Sofaen er en Modern Living Cosy modulsofa fra Skeidar, og stoffet er Troy 22 i fargen Silver. Jeg elsker fargen, den passer perfekt. Den er ganske blå/grå, men har noe brunt i seg også, og passer perfekt med veggfargene våre. Lampa som henger over stuebordet er også kjøpt på Skeidar. Jeg falt pladask. Den er ikke montert opp med strøm enda, men vil bli ordnet med i morgen. Jeg gleder meg til å få litt lys i stua, og til å få bort lampa som er satt midlertidig i hjørnet bak sofaen.. Hehe..


Må bare si meg veldig fornøyd med stua nå! Jeg elsker fargene, og elsker at det er åpent og fint her, selvom det ikke blir sterilt.

Hva synes dere? Ble det ikke koselig?

1 kommentar:

  1. Veldig fin sofa :)
    Kan jeg spørre hva oppsettet koset og om du er fornøyd med kvaliteten på sofaen?

    SvarSlett