mandag 13. oktober 2014

Barsel-gave

 Jeg har vært så heldig og ha 3 gode venninner som ventet barn med termin fra Oktober til Desember, og førstemann er nå kommet, og er 6 dager i dag.
Jeg har gledet meg sånn til å hilse på han, og nå er han altså endelig her. I dag trillet den nybakte familien innom, og jeg fikk hilse på den skjønne, lille gutten for første gang!

Jeg fikk et godt tips fra MammaKine sin blogg, og lagde derfor istand en barsel-gave som inneholdt små gaver til både mor og barn. Mammaen har jo trossalt gjort en strålende jobb, hun også!


Denne kurven følte jeg passet perfekt til både mamma og lillegutt! Og så er det jo så enkelt, og så koselig å lage noe litt ekstra til noen som fortjener det!


Kurven inneholdt et BoligDrøm-blad, en notatbok hvor man kan notere sine drømmer og mål, og skrive om veien til å nå disse, en pakke med organiske olivenolje-såper, en organisk oliven- ansiktsrens, en liten engel og en strikket  "Fuglemammas Omslagsbody med tilhørende vottesokker i knelengde" i alpakkagarn.

Fuglemammas Omslagsbody fra boka Myk Start

Mammaen ble kjempeglad, og det ble jaggu pappaen også- veldig enig i at mammaen også fortjente en gave for innsatsen. Utrolig koselig å lage noe som man vet blir satt sånn pris på. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar