onsdag 15. oktober 2014

Levende Lys

Her om dagen var jeg en kjapp tur på butikken, og da kom jeg over tilbud på KID. 50% på alt av lykter, lys osv, DET kuppet kunne jeg ikke la gå fra meg…

Jeg har tenkt at jeg skal ha noen store fine lykter i trappa opp til 2. etg, og fant de perfekte lyktene på KID.


Jeg synes trappa vår er så fin… Jeg gleder meg sånn til vi får kommet oss ordentlig i hus, og jeg kan vise dere flere bilder av huset vårt. Akkurat nå er det mye esker og ting rundt, men vi jobber oss stadig inn i vårt nye hjem…


Det det er mest manko på i huset, er lamper. Det fantes så å si ingen lamper igjen i huset når vi flyttet inn, så det kan bli ganske mørkt her til tider. Vi jobber med saken, men ikke bare var lampene borte, men ledningene som gikk til lampene var også fjernet, så vi har en liten jobb forran oss.
Og jeg kan si deg- det er ikke en lett sak å finne lamper til et helt nytt hjem. Vanskelig, ganske dyrt, og ALT for mye å velge i… Hehe…
Eneste stedene det var taklys var på kjøkken, badet, toalettet og gangen. Stuen, spisestuen, soverommene, trappen og hele 2. etg er uten lys. Vi tenner mye lys om kveldene, og har et par lamper vi har satt i vinduene, men jeg kan vel si såpass at det nærmer seg farlig fort at vi må på lampeshopping! ;)


Imens tenner jeg lys i høstmørket, og synes det er ganske så koselig med masse levende lys. Vi merker stor forskjell på lyset i huset her, mot der vi bodde tidligere. Tidligere bodde vi "nedi" en dump, og lyset ble veldig reflektert av skogen og åsene rundt oss, og var veldig grønt. Hit vi har flyttet nå ligger huset mer på toppen, og vi har deilig dagslys som flommer inn alle vinduene hele dagen! Deilig! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar