torsdag 9. oktober 2014

Velkommen til Villa Solås

Hei, og velkommen til Villa Solås!

Takk for at du titter innom.
Dette er det første blogginnlegget i denne bloggen, og jeg er spent når jeg nå inviterer dere hjem til oss og vårt nye hus.
Vi flyttet inn i Villa Solås 21.09.2014, og har kun bodd her i litt over 2 uker. 
Vi leita lenge etter "det rette" huset, og når vi kom over Villa Solås var vi ikke i tvil- DETTE var huset for oss!

Kosekroken i stua. Hyppig brukt til pc-tid, lesing av interiørblader og strikking.

Det tok ikke lang tid fra innflyttingen til vi følte oss veldig hjemme. Dette er det perfekte hjemmet for oss!
Vi har mange prosjekter i planene, og er allerede i gang med prosjekt nummer 1 på prioriteringslista, nemlig å lage utleieleilighet i underetasjen.
Kjelleren har alltid blitt brukt som verksted, og er på 77kvm. Vi synes det var synd at et sånt potensiale skulle stå å støve bort, og satte tidlig igang med planleggingen. 
Det er noen utfordringer underveis, men jeg tror resultatet skal bli veldig bra!


Dere kan skimte huskatten Bajas i speilet. Han er selvfølgelig med på flyttelasset!
Vi har bestilt oss ny sofa for 1 mnd siden i dag, og fikk da beskjed om at ventetiden var 6-8 uker. Vi har kjøpt modulsofa fra Skeidar, og valget falt på Modern Living Cosy. Jeg gleder meg til å vise dere når den er kommet i hus!


-S

Ps. Beklager litt dårlig bildekvalitet denne gangen. Mobilbilder måtte duge i dag, da mye fortsatt ligger i pappesker! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar